קודם כל המותג, אחר כך המוצר

ענף: מוצרי חשמל ביתיים, מזגנים :: הלקוח: אלקטרה

המטרה מיצוי יתרונות טכנולוגיים וחדשנות ליצירת יתרון תחרותי בשוק המזגנים
הפתרון שימוש בעוצמת המותג אלקטרה על מנת לחשוף באופן מרוכז וחסכוני מסרים שיווקיים למגוון הפתרונות ולסוגי לקוחות שונים
הקונספט קודם כל אלקטרה, אחר כך מזגן
אמצעים עיתונות
קבצים כתבת אינפו – דאבל ספרד

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s