(מתוך סקר 'מאגר מוחות')
פרסום אינפו (Info Advertising) הוא טקטיקה שיווקית-פרסומית המשתמשת במידע ובתכנים להעברת מסר צרכני מורכב ומפורט.
פרסום אינפו משלים באופן סינרגטי כמעט כל פעילות פרסומית שיווקית אחרת: מצד אחד פונים לצרכן באופן חושי, רגשי, חווייתי – ומצד השני פונים באופן רציונלי, לוגי, סדור.
קמפיין אינפו מרתק אליו צרכנים המחפשים 'מידע תומך החלטה' או 'מידע בונה עמדות' ומאפשר דיאלוג עמוק ומרובה מסרים עם הצרכן (כמו שיחה), דבר שאינו מתאפשר בפרסום רגיל.
פעילות אינפו יכולל להתרחש במדיה מודפסת ע"י פרסומות בסגנון מערכתי (Advertorial), בטלויזיה וברדיו באמצעות תשדירים אינפורמטיביים (Infomercials) ובנשים האחרונות באינטרנט באמצעות אתרי וערוצי תוכן מובנים וייחודיים.
פרסום אינפו מאפשר שליטה מירבית על התקשורת עם הצרכן ועל המסרים המופנים אליו ומאפשר לצרכן להבין טוב יותר את הבטחות המוצר/מותג ואת ערכיו – ומניע אותו לפעולה בהתאם.
בזכות עוצמת המידע והשליטה בו – פעילות אינפו זוכה לאפקטיביות מוכחת גבוהה ביותר.
לדעת יותר על Info Advertising: ויקיפדיה Advertorial | Infomercial
שיאון-אינפו, כמובילת תחום ה-Info Advertising בישראל, פותחת היום בפני מפרסמים שורה רחבה של ערוצים, פתרונות יצירתיים ויעילים להעברת תוכן חיוני לצרכנים, להשגת יתרון תחרותי ולהנעה אפקטיבית במיוחד.
אודות שיאון-אינפו | פתרונות אינפו 360 מעלות