ענקית בחיסכון והמשפחתית המשתלמת

ענף: רכב :: הלקוח: הונדה

הונדה - עסקים עוברים להיברידיות
הונדה אינסייט
הונדה ג'אז

על רקע הסביבה הצרכנית החדשה המעודדת חיסכון, נוצרה הזדמנות טבעית להציג ולחשוף את הדגמים ההיברידיים של הונדה – אינסייט החדשה וג'אז – שלצד איכויות ירוקות לסביבה, מספקים גם חיסכון גבוה (בדלק=חיסכון בהוצאות) לצרכן. יצרנו מהלך תוכן מתגלגל, בן 3שלבים, שמציג את מכלול היתרונות של דגמי הונדה ההיברידיים – החיסכון בדלק, מחיר קנייה מופחת, זיכוי בשווי שימוש וגם הדגשת הביצועים. התוצאה: ביסוס תפיסת המובילות של הונדה בסגמנט ההיברידיות. וגם ביקושים ערים בשוק חצי רדום.
המטרה ביסוס הדגמים ההיברידיים החדשים של הונדה כחסכוניים בשורה של היבטים.
הפתרון סדרת מודעות כתבות גד בירון שחשפה כיצד ההיברידיות החדשות של הונדה חוסכות לנהגים.
הקונספט ההיברידיות החדשות והחסכוניות של הונדה משתלמות יותר.
אמצעים עיתונות (מבחר גדלים)