ענף: רכב :: הלקוח: הונדה |
על רקע הסביבה הצרכנית החדשה המעודדת חיסכון, נוצרה הזדמנות טבעית להציג ולחשוף את הדגמים ההיברידיים של הונדה – אינסייט החדשה וג'אז – שלצד איכויות ירוקות לסביבה, מספקים גם חיסכון גבוה (בדלק=חיסכון בהוצאות) לצרכן. יצרנו מהלך תוכן מתגלגל, בן 3שלבים, שמציג את מכלול היתרונות של דגמי הונדה ההיברידיים – החיסכון בדלק, מחיר קנייה מופחת, זיכוי בשווי שימוש וגם הדגשת הביצועים. התוצאה: ביסוס תפיסת המובילות של הונדה בסגמנט ההיברידיות. וגם ביקושים ערים בשוק חצי רדום. |
המטרה | ביסוס הדגמים ההיברידיים החדשים של הונדה כחסכוניים בשורה של היבטים. |
הפתרון | סדרת מודעות כתבות גד בירון שחשפה כיצד ההיברידיות החדשות של הונדה חוסכות לנהגים. |
הקונספט | ההיברידיות החדשות והחסכוניות של הונדה משתלמות יותר. |
אמצעים | עיתונות (מבחר גדלים) |