בזק השיקה בשנה האחרונה את כבל האינטרנט התת-ימי שלה, שמשדרג ללא הכר את מהירות הגלישה באינטרנט בפועל. את הקמפיין האהוד של בזק בינלאומי (בעיקר בטלוויזיה), השלימה כתבת גד בירון, ש'הפילה את האסימון' לצרכנים, וסייעה להם להבין ולהפנים 'באמת' כיצד פועל הכבל וכיצד הוא מועיל ומייעל את איכות הגלישה שלהם. מסתבר, שגם קמפיין מושקע ומוצלח, זקוק לא פעם לחידוד ולהעמקה באמצעי פרסום אינפורמטיבי. שורה תחתונה: הבנה מוגברת של התועלות מצד הצרכן יוצרת סינרגיה עם הפרסום הקלאסי ויש לה ביטוי אחד מובהק: העדפה וביקושים מוגברים. |