אינפו בלי מעצורים

ענף: שירותי תקשורת :: הלקוח: בזק בינלאומי

בזק השיקה בשנה האחרונה את כבל האינטרנט התת-ימי שלה, שמשדרג ללא הכר את מהירות הגלישה באינטרנט בפועל. את הקמפיין האהוד של בזק בינלאומי (בעיקר בטלוויזיה), השלימה כתבת גד בירון, ש'הפילה את האסימון' לצרכנים, וסייעה להם להבין ולהפנים 'באמת' כיצד פועל הכבל וכיצד הוא מועיל ומייעל את איכות הגלישה שלהם. מסתבר, שגם קמפיין מושקע ומוצלח, זקוק לא פעם לחידוד ולהעמקה באמצעי פרסום אינפורמטיבי. שורה תחתונה: הבנה מוגברת של התועלות מצד הצרכן יוצרת סינרגיה עם הפרסום הקלאסי ויש לה ביטוי אחד מובהק: העדפה וביקושים מוגברים.
המטרה ביסוס הכבל התת-ימי של בזק בינלאומי כמהפכה במהירות הגלישה באינטרנט בפועל
הפתרון העמקה והסבר כיצד מתבצעת תעבורת המידע באינטרנט בכלל ובכבל התת-ימי בפרט
הקונספט בכבל התת-ימי, מהירות זהה לרשתות אחרות, מאפשרת גלישה מהירה יותר בפועל וצפייה חלקה יותר
אמצעים עיתונות